JOURNAL OF THE ASSOCIATION OF RESEARCHERS

HUMANITLES AND SOCIAL SCIENCES 

 VOL.25 NO.2  MAY - AUGUST 2020

กร                                                ทัพพะรังสี
ผศ.ดร.พิพัฒน์                        นนทนาธรณ์
ศ.ดร.นายแพทย์สิริฤกษ์     ทรงศิวิไล
ศ.ดร.ติน                                    ปรัชญพฤทธิ์
ศ.ดร.ปุระชัย                            เปี่ยมสมบูรณ์
ศ.ดร.อภิชัย                              พันธเสน
ศ.ดร.พันธุ์ทิพย์                       รามสูต
ศ.ดร.อานนท์                           บุณยะรัตเวช
ศ.นายแพทย์สุทธิพร            จิตต์มิตรภาพ
ศ.พิเศษวิชา                             มหาคุณ
ศ.คุณหญิงนงเยาว์                ชัยเสรี
รศ.ดร.ฤาเดช                           เกิดวิชัย
รศ.ดร.ศักดิ์ดา                         ศิริภัทรโสภณ
รศ.ดร.นวลลออ                      แสงสุข
ดร.ญาณกร โท้ประยูร
รศ.ดร.วนิดา สัจพันโรจน์                           มหาวิทยาลัยศิลปากร
รศ.ดร.เสาวคนธ์ สุดสวาสดิ์                      มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
รศ.ดร.ชูชีพ พิพัฒน์ศิถี                              มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
ผศ.ดร.เกรียงสิน ประสงค์สุกาญจน์      มหาวิทยาลัยอัสสัมชัญ
ผศ.ดร.ชงโค แซ่ตั้ง                                     มหาวิทยาลัยเทคโนโลยี
                                                                            ราชมงคลตะวันออก
ผศ.ดร.ประจักษ์ ปฏิทัศน์                           มหาวิทยาลัยเทคโนโลยี
                                                                            พระจอมเกล้าพระนครเหนือ
ผศ.ดร.ประมา ศาสตระรุจิ                          มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
ผศ.ดร.พงษ์เทพ จันทสุวรรณ                 สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
ผศ.ดร.วีระพล แจ่มสวัสดิ์                          มหาวิทยาลัยเทคโนโลยี
                                                                            ราชมงคลตะวันออก
ผศ.ดร.สุจิณณา กรรณสูต                         มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
ผศ.ดร.ศิริรักษ์ ขาวไชยมหา                    มหาวิทยาลัยขอนแก่น
พล.ร.ต.ดร.รัฐฉัตร์ พุทธวัจน์ศิริ               ศูนย์ผู้นำธุรกิจเพื่อสังคม
พ.อ.ดร.อรรคเดช ประทีปอุษานนท์      สถาบันวิชาการป้องกันประเทศ
นางสาวรพีพรรณ ช่วงสกุล                      สำนักงานคณะกรรมการวิจัยแห่งชาติ
Bruce Leeds, Ph.D.                                  มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
# Title Writer Download
1 วารสารสมาคมนักวิจัย สาขามนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์ สมาคมนักวิจัยแห่งประเทศไทย Download
2 สารบัญ สมาคมนักวิจัยแห่งประเทศไทย Download
3 สารจากนายกสมาคมนักวิจัยแห่งประเทศไทย ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.พิพัฒน์ นนทนาธรณ์ Download
4 สารจากบรรณาธิการ ดร.ญาณกร โท้ประยูร Download
5 คณะกรรมการบริหารสมาคมนักวิจัย สมาคมนักวิจัยแห่งประเทศไทย Download
6 ประมวลภาพกิจกรรม สมาคมนักวิจัยแห่งประเทศไทย Download
7 The COVID-19 Pandemic: Impacts on Thai Small and Mediums Enterprises and Strategies for Revival* Sakda Siriphattrasophon1 Download
8 Public Finance for Green New Deal in United Kingdom Dusadee Vorathumdusdee Download
9 study the behavior of traffic Laws according to law enforcement measures of people in Sam Phran district. Sanchai Powsuwan Download
10 Factors Affecting Image Perception and Quality of Services of Expressway Authority of Thailand Penkhae Sikomat1 and Chairirk Keawpromman2 Download
11 The Influence of Socially Responsible Leadership and Organizational Culture on Organizational Effectiveness Case Studies of Marketing Organization for Farmers in Bangkok Metropolitan Nittaya Tongsoo1 and Phiphat Nonthanathorn2 Download
12 Relationship between Perceived Quality and Purchasing Intention of Consumers’ Generation Y towards Journal Perfume in Bangkok Metropolitan Pannida panchaem1 and Chuenchit Changchenkit2 Download
13 Attributes of Chatuchak Market that affects to Consumer’s Service Selection Sirilak Chanhrompridith1 and Phiphat Nonthanathorn2 Download
14 Factors Affecting to Consumers’ Purchasing Plug-in Hybrid Electric Vehicle of Consumer in Bangkok Metropolitan Suphaphon Pankla1 and Chairirk Keawpromman2 Download
15 Attributes of the Market of Marketing Organization for Farmers that Affects the Consumers Service Selection in Bangkok Metropolitan Natwara Phantha1 and Phiphat Nonthanathorn2 Download
16 Factors Affecting the decision to choose the E-Wallet application service of the consumer in Bangkok Metropolitan Phoonookan Grijbanleurat1 and Chairirk Keawpromman2 Download
17 Public Trust of User in the Intention to Use to Taxi in Bangkok Metropolitan Niwat Khaikhaw1 and Phiphat Nonthanathorn2 Download
18 Characteristics of Marketing Strategies effect on purchasing roasted coffee beans of coffee shop owners case study Muang District, Chaing Mai Province. Chompunuch Nantajit, Jantra Kosuma, Kamonrat Thirapong, Chakrit Potchanasin, Sarun Wattanutchariya and Krit Iemthanon Download
19 Influences of Transformational Leadership and Corporate Social Responsibility on Corporate Image: A Case Study of Employees’ Perceptions of Inter Cleaning Supplies Co., Ltd. Thanapat Suwanmanee1 and Phiphat Nonthanathorn2 Download
20 The Relationship between Service Quality, Brand Awareness and Price Satisfaction of Kerry Express company limited Parcel Service in Bangkok Metropolitan. Punnada Jitrakyat1 and Chuenjit Changchenkit2 Download
21 Japanese Service Components Affecting Customer-based Brand Equity: The Mediating Role of Customer Satisfaction (A Case of Thai Consumers) Wut Sookcharoen1 Download
22 The Effective Factors of the Perception on Information Technology Laws of People in Nakhon Ratchasima Province Somchad Deeudom1 and Jakret Mettathamrong2 Download
23 Marketing Mix Influencing toward Perception on Service Quality of Domestic Low Cost Airlines Supa Jirawattananon Download
24 Sports Tourism Destination Management Model: Khon Kaen International Marathon Case Study Arunee Hamkhamphai1, Siriraks Khawchaimaha2 and Pensri Jaroenwanit3 Download
25 The Research and Development of Time Bank Policy Recommendations for the Aging Society in Thailand Kuntida Chancharoen1 and Nate Hongkrailert 2 Download
26 Telecommunication Business Governance: A Case Study of Thailand’s Internet Thanapat Detlertwarapat1 and Rattaphong Sonsuphap2 Download
27 Comparison of personal factors and public participation In the local development of Thailand Waraporn Subruangtong Download
28 Marketing Mix Factors and Psychological Factors Affecting 24 Hours Fitness Centers Service Decision of Working Age Consumers in Bangkok Metropolitan Narongrit Lerdchairat1 and Chairirk Keawpromman2 Download
29 The Attributes of Electric Vehicles that Affect the Purchasing Decision of Consumers in Bangkok Metropolitan Tanadej Suwanachote1 and Phiphat Nonthanathorn2 Download
30 Factors affecting the resignation and transfer of government officials of the Department of International Trade Promotion Chidchanok Sriruk1 and Panya Srising2 Download
31 Post-Traumatic Stress Disorder and Positive Psychology Wilasinee Fondee1 Download
32 Testing The Relationship Between Exchange Rate of Thailand, Gold Price, Crude Oil Price, Interest Rate, Stock Market Return and Bitcoin Akkanee Chatanavin Download
33 FACTORS INFLUENCING PURCHASING DECISION OF WINDOW FILMS OF CUSTOMERS IN PHUKET Potcharapon Weerakitphanich¹, Sirawit Sirirak² and Montri Verayankura³ Download
34 A MORTALIY MODEL AND ITS IMPLICATIONS FOR THE THAI ELDERLY Nut Siripatsopon1 Download
35 Evaluation of the Performance of the English Program Department Venus Dennen Claver1 and Opas Piansoongnern Download
36 Book Review : 130 Trends and, Predictions for Digital Marketing 2020 Jusana Techakana1 Download